صدای مرکز یزد دست در دستان بیمارستان موقوفه گودرز گذاشت

صدای مرکز یزد دست در دستان بیمارستان موقوفه گودرز گذاشت

روز گذشته طی دعوتی که از قبل انجام شده بود معاون صدای مرکز یزد به همراه عباس گلرسان در بیمارستان گودرز حضور یافته و در خصوص همکاری و همراهی مرکز صدای یزد جهت معرفی هرچه بهتر ظرفیت های بیمارستان با ریاست این مرکز درمانی به بحث وتبادل نظر پرداختند .

به گزارش فرهنگی و روابط عمومی بیمارستان موقوفه گودرز ، سه شنبه مورخ 19 آبان داود سیروس با همراهی عباس گلرسان در بیمارستان حضور یافته و با رئیس این مرکز در خصوص چگونگی همکاری های دوطرف بحث وتبادل نظر نمودند . دکتر منتظری که ریاست و مسئولیت فنی بیمارستان را بر عهده دارد بیان داشت این مرکز دارای سابقه ای 70 ساله در ارائه خدمات درمانی به بیماران می باشد و خوشبختانه در چند سال گذشته توانسته ایم علاوه بر نوسازی بخش های موجود بخش های فوق تخصصی نیز راه اندازی نمائیم و تجهیزات خود را مدرن وبه روز نمائیم . وی خاطر نشان کرد نیاز است برای آشنایی بیشتر مردم با ظرفیت های این مرکز درمانی موقوفه که یکی از بیمارستان های قدیمی استان می باشد و از قدیم الایام تاکنون جزء مراکز درمانی مهم وتاثیرگذار استان و منطقه بوده و پذیرای بیماران بومی وغیر بومی می باشد و به بیماران از جمله بیماران نیازمند ومستمند ارائه خدمات می دهد اطلاع رسانی مناسبی بعمل آید که از سازمان صداوسیما مرکز یزد که حقیقتا همیشه در پی معرفی مراکز تاریخی و موثر استان به سایر همشهریان و هموطنان بوده وهست می خواهیم ما را در این امر یاری رسانند تا بتوانیم با تحقق شعار همدلی وهمزبانی ، بیشتر وبهتر به بیماران خدمت رسانی نمائیم .

در ادامه معاون صدای مرکز یزد اعلام داشت با توجه به سابقه ای که بیمارستان موقوفه گودرز دارد باید سعی شود تاریخچه و ظرفیت های این مرکز به مردم اطلاع رسانی شود و صدای مرکز یزد آمادگی خود را در این موضوع اعلام می دارد و امیدواریم با این عمل گامی موثر در شناخت مرکز درمانی ارزشمند گودرز وخدمات دهی بهتر به مردم گذاشته شود . گلرسان نیز در این جلسه با بیان این که بیمارستان گودرز جزء میراث ارزشمند استان می باشد و خدمات درمانی فراوانی برای استان یزد واستان های همجوار انجام داده است و می توان از آن به عنوان یکی از نمونه های موثر و ارزشمند وقف در استان نام برد باید توجه ویژه ای از سوی مسئولان استان به آن صورت گیرد . در پایان تصمیماتی در خصوص همراهی وهمکاری مرکز صدای یزد با بیمارستان اتخاذ گردید .


جلسه معاون صدای مرکز یزد با رئیس بیمارستان گودرز


جلسه معاون صدای مرکز یزد با رئیس بیمارستان گودرز

کد خبر: 226
  تاریخ خبر : 20 آبان 1394
  دیدگاه کاربران