برگزاری جلسه برای مساعدت به بیماران نیازمند وسرطانی در بیمارستان گودرز

برگزاری جلسه برای مساعدت به بیماران نیازمند وسرطانی در بیمارستان گودرز

روز شنبه مورخ 13 تیرماه جلسه ای با حضور موسسات خیریه و هلال احمربرای حل مشکلات بیماران نیازمند وصعب العلاج دربیمارستان گودرز برگزار شد .

به گزارش فرهنگی و روابط عمومی بیمارستان موقوفه گودرز ، جلسه ای برای مشارکت هر چه بیشتر جمعیت هلال احمر ، انجمن نیکوکاری امامزاده جعفر(ع) و موسسه خیریه امدادگران عاشورا در کمک و همیاری و امدادرسانی به بیماران نیازمند وصعب العلاج سرطانی در بیمارستان موقوفه گودرز برگزار شد .

در این جلسه ریاست بیمارستان در خصوص بیماران نیازمند وبیماران سرطانی که به این مرکز درمانی مراجعه می کنند اظهار داشت بیمارستان با توجه به تغییر تعرفه ها نسبت به کاهش هزینه درمان و مساعدت به این بیماران با مشکل برخورد کرده است و لازم است که انجمن ها وموسسات خیریه در این امر خداپسندانه ورود پیدا کرده وهمراهی خود را داشته باشند .

دکتر پارسائیان مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان نیز گفت : هلال احمر از طریق انجمن همای سلامت آمادگی دارد تا بیماران سرطانی معرفی شده توسط بیمارستان را تحت پوشش قرار دهد . همچنین قرار شد از سوی موسسه خیریه امدادگران عاشورا به جهت ارائه خدمات هرچه بهتر وبیشتر به بیماران کلیوی پیگیری خرید دو دستگاه دیالیز دیگر و استقرار آن در بیمارستان اقدام نمایند وانجمن نیکوکاری امامزاده جعفر(ع) نیز برای تهیه یک دستگاه مامو گرافی اقدام پیگیرانه را بعمل آورد ونتیجه را بیمارستان اعلام دارد .

در ادامه دیگر حاضرین پیشنهادات و نقطه نظرات خود را بیان نموده و در خصوص نوع همراهی وهمکاری با بیمارستان به بحث وگفتگو پرداختند .


جلسه بیمارستان گودرز با موسسات خیریه وهلال احمر


جلسه بیمارستان گودرز با موسسات خیریه وهلال احمر


جلسه بیمارستان گودرز با موسسات خیریه وهلال احمر

کد خبر: 192
  تاریخ خبر : 14 تیر 1394
  دیدگاه کاربران