پیام تبریک دکتر منتظری به مناسبت روز جهانی کار وکارگر

پیام تبریک دکتر منتظری به مناسبت روز جهانی کار وکارگر

دکتر منتظری در پیامی به مناسبت روز جهانی کار وکارگر، این روز را به کارگران عزیزکشور تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی بیمارستان موقوفه گودرز ،رئیس بیمارستان در پیامی روز جهانی کار وکارگر را به کارگران به خصوص همکاران بیمارستان وخانواده محترم آنان تبریک گفت .

متن پیام به شرح ذیل است :

نکوداشت یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر، در پاسداشت خدمات صادقانه و بی دریغ کارگران شریف، مؤمن و صبور ایران اسلامی، فرصتی مغتنم و بی نظیر است تا زحمات بی بدیل آنان را ارج نهیم.

در سالی که مقام معظم رهبری آن را «دولت وملت ، همدلی وهمزبانی» نام نهادند، بی شک کارگران عزیزمان نقش کلیدی در تحقق منویات مقام معظم رهبری دارند. جامعه کارگران ایران اسلامی در طول دوران شکوهمند انقلاب اسلامی با غیرت دینی و انقلابی خود، همواره توانسته‌اند از آزمون‌های بزرگ به سلامت عبور نمایند و امروز نیز بیش از پیش نیازمند تلاش و همدلی  کارگرانمان هستیم.
امید است کارگران عزیز با الگو قرار دادن سنت انبیاء و ائمه اطهار(ع) و نیز ارتقاء دانش ، مهارت و قابلیت‌های خود موجبات ارتقاء، بهره‌ وری و خلاقیت را در تمامی صحنه‌ها فراهم سازند.

اینجانب روز کارگر را به تمامی کارگران خدوم و زحمتکش ایران اسلامی، بالاخص همکاران محترم بیمارستان موقوفه گودرز که تمام تلاش خود را صرف پیشبرد امورو اهداف مجموعه کرده و موجبات ارتقاء و پیشرفت این مرکز بیمارستانی را فراهم می‌نمایند، صمیمانه تبریک گفته و از خداوند متعال برای آنان توفیق و آرزوی سلامتی مسألت دارم .

 

                                                  دکتر محمد رضا منتظری

                                                   رئیس ومسئول فنی بیمارستان موقوفه خیریه گودرز

کد خبر: 181
  تاریخ خبر : 10 اردیبهشت 1394